image1 image2 image3 image4

Główna

Zajęcia prowadzimy w następujących miejscowościach:

 

 

 

               

 

         GRODKÓW             BRZEG                   NYSA

 

 

 

Kontakt

 

Opolski Klub Sportów Walki

Kom. +48 603 454 933

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.marekwyka.pl

 

 

Galeria

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów galeria1 oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

opis 1 

{gallery}galeria1{/gallery}

TKD a zdrowie

Mózg. Poprawia ukrwienie, procesy koncentracji, uwagi oraz funkcje intelektualne.

*****************************************************************************************************

Płuca. Lepsze wykorzystanie pojemności płuc. Wzmocnienie mięśni oddechowych. Sprawniejsze oczyszczanie oskrzeli.

*****************************************************************************************************

Przewód pokarmowy. Lepsze trawienie. Normalizacja apetytu. Mniej problemów z zaparciem.

*****************************************************************************************************

Skóra. Lepsze ukrwienie. Opóźnienie procesów starzenia skóry. Młodszy wygląd. Długotrwały, umiarkowany wysiłek fizyczny sprzyja pozbyciu się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

*****************************************************************************************************

Stawy. Większy zakres ruchów. Większa odporność na urazy. Porawienie krążenia krwi i limfy Przeciwdziałanie powstaniu zmian miażdzycowych. Normalizacja ciśnienia krwi.

*****************************************************************************************************

Psychika. Poprawa obrazu własnego ja. Satysfakcja z własnej sprawności. Odwaga i optymizm. Chęć do czynu. Łatwiejsze radzenie sobie ze stresem.

*****************************************************************************************************

Serce. Wytrenowane serce przy tym samym wysiłku mniej się męczy i pracuje bardziej ekonomicznie. Wytrenowane serce ma znacznie większe możliwości rezerwowe.

*****************************************************************************************************

Krew. Dostarcza więcej tlenu do tkanek. Lepsza eliminacja zbędnych produktów przemiany materii. Poprawa składu lipidów - mniej "złego", więcej "dobrego" cholesterolu. Lepsza regulacja poziomu cukru we krwi.

*****************************************************************************************************

Mięśnie. Lepsza wytrzymałość i większa siła. Możliwość dłuższej pracy bez zmęczenia. Prawidłowy stan napięcia, dzięki czemu sylwetka staje się sprężysta.

*****************************************************************************************************

System nerwowy. Lepsza koordynacja ruchowa. Szybszy refleks.

*****************************************************************************************************

Kości. Elastyczniejsze. Mniej podatne na odwapnienie (również u starszych). Bardziej odporne na złamania.

*****************************************************************************************************

Ścieżka

© 2018  Marek Wyka  

wykonanie Paweł Jurasz